środa, 12 lutego 2014

Zarząd



Prezes: Anna Kaszubowicz

Magister filologii polskiej, dyplomowany logopeda, animator kultury


Ukończyłam studia polonistyczne ze specjalnościami: nauczycielską i komparatystyczną oraz Podyplomowe Studia Pedagogiki Specjalnej w zakresie LOGOPEDII na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. W międzyczasie ukończyłam wiele kursów, które zwiększyły moje kwalifikacje w pracy z dziećmi i młodzieżą. Ciągle się dokształcam poprzez uczestnictwo w szkoleniach i warsztatach.

Praca z dziećmi i młodzieżą daje mi najwięcej satysfakcji oraz szczęścia – tak po prostu. Bardzo zależy mi na rozwoju stowarzyszenia. Pełnię w nim rolę prezesa.



Zastępca: Paweł Sowiński
pedagog 

Kontakt: 
pawelsowinski.sevenart@gmail.com

660 484 898



Sekretarz: Agnieszka Rybacka


Studiuję psychologię na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Bardzo lubię pracować z dziećmi dlatego podczas wakacji pracuję na obozach socjoterapeutycznych a w pozostałym czasie chętnie angażuję się we wszelkie działania, które dają dzieciom radość.


Kontakt: 
arybacka17@wp.pl
  
Skarbnik: Anna Kwek

W tym roku (2011) zakończyłam kolejny etap swojej nauki zostając magistrem polityki społecznej o specjalności: finanse i zarządzanie usługami społecznymi oraz technikiem rachunkowości. Dwa lata wcześniej skończyłam także socjologię z pracą socjalną. Obecnie pracuję w Ośrodku Pomocy Społecznej. Wciąż jednak poszukuję swojej drogi życia w związku z czym mam nieustanną potrzebę dokształcania się. Ogromną radość i spełnienie czerpię zarówno z pracy z dziećmi jak i z nauczania matematyki ;P Do tego wszystkiego uwielbiam oglądać filmy, leżeć w łóżku i jeździć na rowerze.